انواع پنجره دوجداره

پنجره‌ هاي دوجداره در طراحي ساختمان‌هاي امروزي بسيار پركاربردند. اما تنها مزيت اين پنجره ها عملكرد با كيفيت آن‌ها در برابر اتلاف انرژي نيست. البته شايد هنوز شك داشته باشيد كه آيا پنجره دوجداره واقعاً به درد بخور است يا خير؟ 

پنجره هاي دوجداره آلومينيومي گذشته از كيفيت و كارايي، همچنين مي‌توانند عامل بسيار مهمي در زيبايي خانه‌ها به شمار بيايند. پنجره هاي دوجداره مدرن مدل‌ها و انواع بسيار زيادي دارند كه مردم مي‌توانند براي هر نوع خانه‌اي از آن‌ها استفاده كنند.

ما در اين مقاله قصد داريم با دقت به معرفي انواع مدل پنجره دوجداره بپردازيم و از ويژگي‌هاي هر كدام با شما صحبت كنيم. اميدواريم در پايان اين مقاله پنجره‌اي را كه مي‌خواهيد از آن به بيرون خانه‌تان نگاه كنيد را به خوبي انتخاب كرده باشيد.

پنجره دو جداره ثابت

شايد بشود گفت پركاربردترين، ساده‌ترين و كم خرج‌ترين مدل پنجره دوجداره؛ پنجره دو جداره آلومينيومي ثابت است. البته اشتباه نكنيد اين پنجره فقط به خاطر كاهش هزينه‌ها و سادگي‌اش نيست كه بسيار پركاربرد است، بلكه اتفاقا اين مدل پنجره دوجداره به دليل ثابت بودن از همه‌ي انواع ديگر بازده بالاتري دارد. اين پنجره‌ها نياز به هيچ مكانيزمي براي باز و بسته شدن ندارند و بنابراين به خوبي از پس عمليات عايق‌بندي صوتي، حراراتي و گرد و غبار برمي‌آيند.

پنجره دوجداره ثابت

پنجره دو جداره تك حالته

اين مدل پنجره دوجداره نيز بسيار پركاربرد و به صرفه است. گاهي زندگي روزانه‌مان آنقدر خشك و بي‌روح بوده است كه هنگام رسيدن به خانه دلمان بخواهد پنجره را باز كنيم و نفسي بكشيم. البته اگر هواي شهر نفسمان را بند نياورد! در اين حالت ديگر پنجره‌ هاي دوجداره ثابت به دردمان نمي‌خورد. درست است كه در ابتدا پول خيلي كم‌تري براي خريدشان صرف كرده‌ايم اما حالا كه مي‌خواهيم بازشان كنيم تا هواي خانه عوض شود نمي‌توانيم.

پنجره‌ هاي دوجداره تك حالته به درد همين كار مي‌خورند. آن‌ها روي يك محور افقي باز مي‌شوند و مي‌توانند به خانه‌ي شما رنگ بدهند و از طرفي به صرفه هم هستند.

از ديگر خصوصيت‌هاي اين مدل پنجره دوجداره مي‌توان به قابليت جهت بازشوي آن‌ها اشاره كرد. پنجره دوجداره تك حالته را به سادگي مي‌توان به مدل پنجره دوجداره دو حالته نيز تبديل كرد.

پنجره دو جداره تك حالته

پنجره دو جداره دو حالته

اين نوع پنجره‌ها به مراتب پنجره‌هاي پيشرفته‌تري نسبت به دو نوع قبلي به حساب مي‌آيند به حساب مي‌آيند. اين مدل پنجره دوجداره توانايي اين را دارد كه از دو جهت افقي و عمودي، بر روي دو محور افقي و عمودي فقط با يك دستگيره باز شود.

گذشته از زيبايي اين مدل پنجره دوجداره، شما با انتخاب پنجره دوجداره دوحالته از كيفيت و امكانات خوبي هم برخوردار خواهيد بود. به طور مثال امنيت اين مدل پنجره دوجداره بسيار بالا است، چراكه يراق‌آلات مورد استفاده در آن بسيار مقاوم و پيشرفته‌اند.

پنجره دوجداره دو حالته

 

پنجره دو جداره مدل سايه باني

پنجره دوجداره سايه‌باني بيشتر در سرويس‌هاي بهداشتي، حمام، راه پله‌ها . نورگيرها به كار مي‌رود. اين مدل پنجره دوجداره تنها بر يك محور افقي باز يا بسته مي‌شود. شما مي‌توانيد بنا بر خواسته‌تان نوع باز شدن آن را تعيين كنيد. اينكه پنجره از بالا باز شود يا از پايين، يا به داخل باز شود يا به خارج.

پنجره دوجداره مدل سايه باني

پنجره دو جداره مدل آكاردئوني

اين مدل پنجره دوجداره بيشتر در پنجره‌هاي بسيار عريض به كار گرفته مي‌شود. زماني كه عرض پنجره شما از سه متر به بالا تجاوز مي‌كند، از پنجره دوجداره آكاردئوني استفاده مي‌شود.

زيبايي اين پنجره‌ها بسيار بالا است و مي‌تواند به بالكن خانه شما جلوه‌ي منحصربه‌فردي بدهد.

پنجره دوجداره مدل آكاردئوني

پنجره دو جداره دو لنگه بازشو (فرانسوي)

اين مدل پنجره دوجداره، دو لنگه‌ي مختلف دارد كه از دو طرف باز مي‌شوند. ميان اين دو لنگه هيچ ستون يا چيز اضافي وجود ندارد و فضاي ميان آن كاملاً خالي است. البته اين به معناي عايق نبودن اين مدل پنجره دوجداره نيست. اين پنجره را به نوعي طراحي كرده‌اند كه هم زيبايي منحصر به فردي دارا باشد و هم از كيفيتي بسيار بالا.

از ديگر ويژگي‌هاي پنجره دوجداره دو لنگه بازشو فرانسوي مي‌توان به قابليت نصب انواع مدل‌هاي تك‌ حالته و دو حالته بر روي آن‌ها اشاره كرد. شما مي‌توانيد اين پنجره‌ها را بر روي محورهاي عمودي يا افقي باز كنيد كه حركدام زيبايي خاص خودش را دارد.

پنجره دوجداره دو لنگه بازشو (فرانسوي)

پنجره دو جداره فولكس واگني

اين مدل پنجره دوجداره نسبتا گران قيمت است و دليل آن نيز يراق‌آلات خاصي است كه در آن به كار مي‌رود. مدل باز شدن پنجره دوجداره فولكس واگني مانند درهاي ون فولكس واگن است. اين پنجره روي ريل‌ها تا ۴۵ درجه باز مي‌شود و فضايي اشغال نخواهد كرد.

ديگر ويژگي منحصر به فرد اين پنجره‌ دو جداره در مقايسه با پنجره دوجداره كشويي است. در پنجره‌ هاي دوجداره كشويي اتلاف انرژي نسبتاً زيادتر است و از نظر زيبايي نيز چندان جلوه‌ي خوبي ندارند. اما پنجره دوجداره فولكس واگني بسيار زيباتر و كارآمدتر از پنجره دوجداره كشويي هستند.

پنجره دوجداره فولكس واگني

پنجره دو جداره كلنگي

مدل پنجره دوجداره كلنگي از انواع پنجره هاي يك جهت باز شو به حساب مي‌آيند كه بنا بر تصميم شما در طراحي و خريد مي‌توان جهت آن را نيز تغيير داد. كاربرد اين پنجره‌ها بيشتر براي حمام، سرويس بهداشتي، نورگير و راه پله است.

پنجره دوجداره كلنگي

پنجره دو جداره كشويي

پنجره دوجداره كشويي يا ريلي ماندد پنجره‌هاي آلومينيومي ساده عمل مي‌كنند. اين پنجره‌ها از هر دو طرف قابليت باز شد و حركت روي ريل را دارند. ويژگي اين پنجره‌ها اين است كه هيچ فضايي را در داخل خانه اشغال نمي‌كنند و مزاحمتي براي پرده‌ها ايجاد نمي‌شود.

پنجره دوجداره كشويي

پنجره دو جداره دايره‌اي (محوري)

پنجره هاي دو جداره دايره‌اي به خاطر نوع طراحي پنجره دوجداره بسيار كمياب‌اند و طراحي آن‌ها مشكل است. اما مي‌توانند جلوه‌هاي بسيار زيبا و خاصي به منزل شما بدهند. اين نوع پنجره‌ها نيز بازشو هستند. مكانيزم بازشوي پنجره‌هاي دايره‌اي دوجداره بر روي يك محور قطري قرار دارد.

پنجره دوجداره دايره اي (محوري)

پنجره دو جداره خليجي

اين مدل پنجره دوجداره بيشتر در پذيرايي به كار مي‌رود و علاوه بر ايجاد زيبايي بيروني منحصر به فرد خارجي در طراحي خانه، كمك مي‌كند فضاي داخلي خانه نيز بزرگ‌تر به نظر برسد. پنجره هاي دوجداره خليجي را با كنار هم قرار دادن تركيبي از پنجره‌هاي ثابت و بازشو پديد مي‌آورند. اين پنجره‌ها در كنار يك ديگر يك فضاي قوسي چندضلعي را تشكيل مي‌دهند كه بسيار زيباست.

پنجره دوجداره خليجي

پنجره دو جداره كماني

اين مدل پنجره هاي دوجداره از مدل خليجي نيز جلوه‌ي زيباتري به ساختمان شما مي‌بخشند. درواقع پنجره هاي دوجداره كماني يكي از مدرن‌ترين و پيشرفته‌ترين انواع پنجره دوجداره روز دنيا به شمار مي‌روند. اين مدل پنجره دوجداره از افق داراي قوس است. برخلاف پنجره خليجي كه سعي مي‌شد با ايجاد زاويه‌هاي مختلف، حالتي دايره‌اي شكل را در پنجره به وجود آيد. پنجره‌هاي كماني خود داراي اين قوس هستند.

اين پنجره‌ها را مي‌توان به صورت تكي يا تركيبي طراحي، توليد و نصب كرد. كاربرد اين مدل پنجره دوجداره نيز مانند پنجره دوجداره خليجي ايجاد يك فضاي خارجي بسيار چشم نواز و بزرگتر نشان دادن فضاي داخلي است.

پنجره دوجداره كماني

سخن آخر

يكي از مزيت‌هاي بزرگ زندگي در عصر حاضر تنوع ميان انتخاب‌هاي مختلف است. اما گاهي اين تنوع بيش از حد ميان گزينه‌ها انسان را گيج مي‌كند و نمي‌داند بايد كدام گزينه را انتخاب كند.

انتخاب پنجره دوجداره براي خانه نيز دچار همين مشكل است. انواع پنجره‌هاي دوجداره آن‌قدر زياد و متنوع هستند كه افراد براي انتخاب آن‌ها سردرگم مي‌شوند. اميدواريم اين مقاله راهنماي كاملي بوده باشد تا بتوانيد به درستي بر اساس نيازها و منابع‌تان دست به انتخاب بهترين نوع پنجره دوجداره بزنيد.

براي كسب اطلاعات بيشتر به سايت پنجره دوجداره مراجعه كنيد.

آشنايي با انواع پنجره دوجداره

چند سالي است كه به مدد پيشرفت علم و تكنولوژي نمونه جديدي از درب و پنجره دوجداره به بازار عرضه شده كه آسايش و آرامش را براي ساكنين به ارمغان آورده است. اين پنجره ها نوعي عايق صوتي و حرارتي بوده و به ميزان قابل توجه از انتقال صدا و هدر رفت انرژي در ساختمان جلوگيري مي كنند.

در مقايسه با درب و پنجره هاي قديمي كه از پروفيل آهن ساخته شده اند و علاوه بر افزودن بار اضافي بر ساختمان، به مرور زمان در اثر شرايط جوي دچار زنگ زدگي مي شوند، پروفيل هاي يو پي وي سي كه اخيراً وارد بازار شده اند بسيار باكيفيت بوده و از مقاومت بالايي در برابر تغييرات آب و هوايي برخوردار هستند. با ما همراه باشيد تا با ويژگي ها و قيمت اين پنجره آشنا شويد.

ويژگي هاي پنجره دو جداره

پنجره دوجداره از شيشه هاي دو جداره با فريم UPVC ساخته مي شود. يو پي وي سي نوعي جايگزين براي آلياژهاي فلزي و غير فلزي در ساخت درب و پنجره مي باشد و از ويژگي هاي بارز آن مي توان به وزن سبك، مقاومت بسيار بالا در برابر تغييرات جوي و عدم اشتعال پذيري اشاره نمود. اساس پنجره دو جداره بر پايه شيشه دو جداره است.

در اين نوع پنجره دو يا چند لايه شيشه به كمك نوار اسپيسر كه دور تا دور آنها قرار گرفته از همديگر جدا شده اند و فضاي بين شيشه ها با هوا يا گاز آرگون و يا SF۶ پر مي شود. اسپيسرها اصولا از جنس آلومينيوم هستند كه درون آنها با ماده سيليكا ژل كه نوعي رطوبت گير است و رطوبت هواي بين دو شيشه را جذب مي كند پر شده است.

 

مزاياي پنجره دو جداره

  • امنيت پنجره هاي دوجداره بسيار بالاست، زيرا شكستن دو لايه شيشه به فشار و انرژي زيادي نياز دارد.
  • گاز آرگوني كه فضاي بين شيشه ها را پر كرده نوعي عايق حرارتي است و در برابر خروج گرما به بيرون ساختمان مقاومت مي كند. اين محصول در زمستان از خروج گرما و در تابستان از ورود آن به داخل ساختمان جلوگيري مي نمايد.
  • نصب آن از هدر رفت انرژي در ساختمان جلوگيري مي كند و هزينه هاي مربوط به انرژي را كاهش مي دهد.
  • اين پنجره علاوه بر اينكه عايق حرارتي محسوب مي شود از آلودگي صوتي نيز جلوگيري مي كند. دو يا چند جداره شيشه اي كه در اين پنجره ها به كار رفته ميزان صدا را كاهش مي دهد و محيطي آرام براي ساكنين فراهم مي كند.
  • پنجره هاي دو جداره نيازي به رنگ آميزي ندارند و تميز كردن آنها راحت مي باشد.
  • گرد و غبار به راحتي در آن ها نفوذ نمي كند و همچنين در برابر نفوذ آب نيز مقاوم هستند.
  • پنجره هاي دو جداره يو پي وي سي در برابر تغييرات آب و هوايي مقاوم هستند و تغيير شكل نمي دهند.
  • با استفاده از اين مدل پنجره هزينه هاي مربوط به گرمايش و سرمايش ساختمان كاهش مي يابد، در نتيجه نصب آن از نظر اقتصادي بسيار مقرون بصرفه مي باشد.
  • آب بندي كامل آن باعث عدم نفوذ آب به داخل در هنگام بارندگي هاي شديد مي شود.
  • درزبندي كامل آن از ورود گرد و غبار به داخل ساختمان جلوگيري مي كند.
  • در برابر اشعه ماورا بنفش مقاوم است و مانع از انتقال آن به فضاي داخل ساختمان مي شود و همچنين اثرات مخرب اين اشعه را حذف مي كند
  • پايداري و عمر بالاي اين محصول و حتي قابليت استفاده مجدد پس از تخريب و نوسازي، اين محصول را منحصربفرد كرده است.
  • از ديگر قابليت هاي اين نوع پنجره، غيرقابل اشتعال بودن، مقاوم در برابر پوسيدگي و خورندگي مانند اسيدها و بازها و مواد شيميايي مي باشد.
  • از لحاظ اقتصادي بسيار مقرون به صرفه مي باشد.
 

معايب پنجره دوجداره

  • در صورتي كه در تهيه پروفيل پنجره از مواد با كيفيت استفاده نشده باشد، در طول زمان باعث شكنندگي و تغيير رنگ پروفيل مي شود.
  • چنان چه گالوانيزه به كار رفته در توليد درب و پنجره UPVC دچار مشكل باشد، پس از نصب مي تواند باعث تغيير شكل پنجره ها شود.

انواع پنجره دو جداره

  • پنجره دوجداره كشويي

در اين حالت، پنجره به صورت ريلي باز و بست مي شود و مي تواند چپ بازشو يا راست بازشو باشد. اين مدل به دو نوع تك ريل و جفت ريل تقسيم بندي مي شود.

 

  • پنجره دوجداره دو طرف بازشو

در اين حالت، پنجره هم از يك جهت به صورت لولايي و هم با دادن دستگيره به سمت بالا، از عرض بالا باز مي شود. اين مدل از امنيت بسيار بالايي برخوردار مي باشد، چرا كه در ساخت آن از يراق آلات بسيار مقاوم استفاده شده است.

 

  • پنجره دوجداره يك طرف بازشو

در اين حالت، پنجره فقط از يك جهت و به صورت لولايي باز و بسته مي شود.

 

  • پنجره دوجداره فرانسوي با موليون متحرك

اين نوع پنجره داراي موليون به صورت متحرك بوده و با باز شدن يكي از لنگه ها، موليون نيز باز خواهد شد. هنگام بازشدن پنجره فرانسوي، هيچ ستوني در وسط پنجره ها قرار ندارد.

 

  • پنجره دوجداره فولكس واگني

در اين حالت، پنجره مانند درب ماشين فولكس واگن باز و بسته مي شود به صورتي كه ابتدا به سمت داخل مي آيد و سپس در ريل مخصوص خود قرار مي گيرد. اين نوع پنجره براي مكان هايي هم چون ويلاها بسيار مناسب مي باشد.

بخوانيد!  جذاب ترين ايده هاي پوشش پنجره

 

  • پنجره دوجداره آكاردئوني

در اين حالت، پنجره همانند آكاردئون باز و بسته مي شود. در هنگام باز شدن، كليه لنگه ها به يك سمت جمع مي شوند و برروي يك لنگه ثابت در يك طرف قرار مي گيرند.

 

  • پنجره دو جداره كماني

به طور كلي مي توان گفت يكي از مدرن ترين انواع پنجره هاي دوجداره، مدل كماني مي باشد. استفاده از اين مدل مي تواند چشم اندازه وسيعي از فضاي رو به رو را به همراه داشته باشد.

 

  • پنجره دو جداره محوري

عموما طراحي اين مدل كار سختي بوده و از اين رو نسبت به ساير مدل ها كمياب ترند. باز و بسته شدن اين گونه پنجره ها بر روي يك محور قطري صورت مي گيرد.

 

نگهداري از پنجره هاي دو جداره

  • پنجره هاي دو جداره را مي توان به راحتي با آب و صابون شست و تميز كرد.
  • درزگيري پنجره دوجداره بايد با نهايت دقت و تميزي صورت گيرد تا از انعطاف پذيري لازم برخوردار باشد.
  • يراق آلات پنجره هاي دو جداره پس از مدتي باز و بسته كردن ممكن است از رگلاژ خارج شوند، بنابراين بايد آنها را تنظيم و به حالت قبل بازگرداند.
  • به منظور بهبود عملكرد پنجره هاي دو جداره، آنها را بايد هر چند وقت يكبار روغن كاري كرد.

خريد پنجره دوجداره در كرج

در هنگام خريد اين نوع پنجره توجه به يكسري نكات امري بسيار ضروري است. هنگامي كه به مراكز فروش پنجره دوجداره مراجعه مي كنيد حتماً به موارد زير دقت كنيد.

  • شيشه هاي پنجره بايد از استانداردهاي لازم برخوردار بوده و به ميزان كافي گاز آرگون بين آن ها تزريق شده باشد.
  • نصب پنجره با رعايت اصول لازم صورت گيرد، در غير اينصورت انرژي ساختمان هدر خواهد رفت.
  • يك پنجره خوب بايد عايق بندي شده باشد زيرا تنها در اينصورت مي تواند آسايش و آرامش را براي ساكنين به ارمغان آورد.
  • يراق آلات آن با توجه به كارايي و وزن لنگه ها خريداري شوند.
  • شيشه پنجره بايد صنعتي باشد، شيشه هايي كه در شيشه بري ها يافت مي شوند مناسب اينكار نيستند.
  • نصب پنجره دوجداره يو پي وي سي بايد توسط نصاب حرفه اي انجام شود.
  • نوع پروفيل ها بايد با شرايط آب و هوايي سازگار و از استانداردهاي لازم برخوردار باشد.

قيمت پنجره دوجداره

عوامل متعددي در قيمت پنجره دوجداره تاثيرگذار هستند كه در ذيل به آن ها مي پردازيم.

  • هر چه سايز و تعداد پنجره ها بزرگ تر باشد قيمت نيز بالاتر خواهد رفت. اما برخي از توليدكنندگان در صورت خريد عمده به خريداران تخفيف مي دهند و محصولات را با قيمت كمتري عرضه مي نمايند.
  • قاب پنجره از متريال هايي نظير چوب، آلومينيوم و پي وي سي ساخته مي شود كه از بين آن ها UPVC ارزان ترين و رايج ترين قاب است كه از مقاومت لازم در برابر شرايط آب و هوايي برخوردار مي باشد.
  • مدل پنجره نيز در قيمت آن اثرگذار است. در بازار طيف گسترده اي از مدل ها ديده مي شوند كه هر كدام قيمت متفاوتي دارند.
  • هزينه نصب اين پنجره ها به صورت جداگانه حساب مي شود.
  • شيشه دوجداره با توجه به جنس و نوع ساخت داراي قيمت متفاوت است.
  • يراق آلات استاندارد و با كيفيت قيمت بالاتري به نسبت ساير يراق آلات دارند.

براي اطلاعات بيشتر به سايت پنجره دوجداره مراجعه كنيد.

ويژگي هاي پنجره دوجداره

پنجره دوجداره

يكي از عوامل بسيار مهم و تاثيرگذار در زيباتر شدن فضاي يك محيط نور موجود در آن محيط مي باشد. براي داشتن نور مناسب در فضا ابتدا بايد به پنجره و محل قرارگيري آنها توجه نمود.

در واقع پنجره بخشي از ديوار مي باشد كه از طريق آن مي توان فضاي بيرون ساختمان را ديد و به آن دسترسي داشت. نور از طريق پنجره وارد فضاي ساختمان مي شود.

علاوه بر اينها پنجره به عنوان محافظي در برابر باد ، باران ، گرما ، سرما و تهويه هواي محيط عمل مي كنند. طبق بيانيه ي آژانس بين المللي حفاظت از محيط زيست ، پنجره ها مي توانند عامل هدر رفتن 25 درصد از مقدار انرژي مورد نياز براي گرم كردن يك خانه و نيز 50 درصد از مقدار انرژي مورد نياز براي تهويه آن باشند .

اندازه ، شكل و محل قرارگيري پنجره‌ها بر يكپارچگي سطح ديوار تاثيرگذار بوده  و حس محصور بودن فضا را از بين خواهند برد. با توجه به پيشرفت تكنولوژي و تغيير سبك زندگي انسان ها و به منظور تامين همه جانبه ي نياز مشتريان ، توليد پنجره نيز دستخوش تغييرات زيادي بوده است.

امروزه انواع و اقسام پنجره ، در بازه هاي مختلف قيمت پنجره دوجداره توليد مي شود. يكي از انواع پنجره كه بسيار پركابرد بوده پنجره دوجداره مي باشد.

از آنجا كه عايق بندي محيط و حفظ برودت آن عامل بسيار مهمي در صرفه جويي انرژي مصرفي در فصول گرم و سرد سال مي باشد، از اين رو اقدام به توليد پنجره دوجداره وينتك كردند.

انواع پنجره دوجداره

اين نوع پنجره فضاي كمي را اشغال مي كنند و در سه مدل مكانيكي ، اتوماتيك ، فول اتوماتيك ساخته و در بازار موجود مي باشند.

پنجره دوحالته : در اين مدل پنجره به دليل دارا بودن دو لنگ

مزاياي استفاده از پنجره دوجداره

  • ورود نور به محيط داخلي ساختمان : شكل و ابعاد و محل قرارگيري پنجره در ميزان ورود نور به محيط تاثير گذار مي باشد. هرچه نور ورودي بيشتر باشد باعث كاهش مصرف انرژي و برق براي انجام فعاليت ها خواهد شد.
  • عايق بندي كردن محيط از نظر حرارتي : مي توان با بكارگيري پنجره دوجداره از تبادل حرارت در فصول سرد سال جلوگيري نمود. ضريب حرارتي شيشه هاي دوجداره بطور تقريبي نصف شيشه هاي يك جداره بوده و همين امر باعث عايق بندي نمودن محيط با بكارگيري پنجره دوجداره وينتك خواهد شد.
  • محافظت از ساختمان در برابر باد و باران : براي حفظ گرما و جلوگيري از ورود سرما مي توان از دوجداره استفاده نمود و نشست هوا را كاهش داد.
  • فراهم نمودن بستري براي تهويه مناسب محيط از ديگر ويژگي هاي پنجره دوجداره مي باشد.
  • نصب سريع و آسان
  • مانع عرق كردن شيشه پنجره
  • نظافت و شستشوي آسان
  • غير قابل اشتعال
  • امكان نصب توري، حفاظ ، كركره و پرده هاي زيبا و خاص
  • وزن كم و مقاوم در برابر زلزله
  • مقاوم در برابر اشعه بنفش خورشيد و جلوگيري از اثرات مخرب ماوراي بنفش

براي اطلاعات بيشتر به سايت پنجره دوجداره مراجعه كنيد.

پنجره دوجداره

هنگام انتخاب درب و پنجره دوجداره، مهم‌ترين موضوعي كه ذهن مشتريان را درگير مي‌كند، قيمت و هزينه تمام شده آن است. حتما پيش از اقدام براي خريد و نصب درب و پنجره دوجداره در كرج، اين سوال براي‌تان به وجود مي‌آيد كه قيمت پنجره دوجداره بر چه اساس مشخص مي‌شود. البته آگاهي از قيمت‌هاي مختلف درب و پنجره دوجداره وينتك و عوامل موثر بر آن، به انتخاب بهتر و در نتيجه بهره‌گيري مفيدتر كمك مي‌كند.

نصب پنجره دوجداره بدون تخريب

براي نصب پنجره دوجداره بدون تخريب ابتدا بايد تصميم بگيريد كه چه نوع پنجره اي را مي خواهيد جايگزين پنجره قديمي خود كنيد؛ پنجره يو پي وي سي يا پنجره دوجداره آلومينيومي.

نصب پنجره يو پي وي سي يا آلومينيوم تفاوت زيادي در روند كار ندارد و فقط به سليقه شما بستگي خواهد داشت، انتخاب پروفيل مورد نظر به آگاهي شما نياز دارد.

اندازه گيري ابعاد پنجره تعويضي براي استعلام قيمت مهم است كه براي اندازه گيري نبايد فقط فريم آهني پنجره را در نظر بگيريد چون پروفيل بازسازي طوري طراحي شده است كه در اين فريم قاب شده و بعد از پيچ شدن عايق بندي و درزگيري مي شود.

محيط بايد براي تعويض و نصب پنجره دوجداره آماده باشد، خلوت كردن اطراف پنجره تعويضي و بقيه موارد مانند برش پنجره تا نصب و عايق بندي به عهده تيم نصاب حرفه اي است.

طريقه نصب پنجره دوجداره بدون تخريب براي افراد اهميت دارد و شما با اين كار از مزاياي بي نظير پنجره دوجداره بهره مند خواهيد شد.

قيمت پنجره دوجداره بدون تخريب

پارامترهايي كه در قيمت پنجره دوجداره بدون تخريب در رده هاي بالاتري قرار دارند، جنس پروفيل، يراق آلات، ابعاد پنجره آهني و قديمي، شيشه دوجداره و سليقه افراد هستند.

پنجره هاي قديمي ايرادات و معايب فراواني داشتند كه موجب مي شد علاوه بر عايق نبودن ساختمان ها، نماي داخلي و خارجي ناخوشايند به نظر برسند.

عايق بندي ساختمان ها امروزه بسيار مهم است و  قيمت پنجره دوجداره بدون تخريب  يكي از مواردي است كه در اين زمينه بسيار پر رنگ و كاربردي است.

تعويض پنجره قديمي با يو پي وي سي در بين افراد محبوبيت دارد چون ورود سرما در فصل زمستان و گرما و ريزگردها و آلودگي ها مشكلات زيادي را موجب مي شود.

قيمت پنجره دوجداره بدون تخريب به صرفه است چون دماي محيط تنظيم شده و از ورود سرما در زمستان و گرما در تابستان جلوگيري خواهد شد و هزينه هاي مصرف انرژي را نيز كاهش خواهد داد.

براي كسب اطلاعات بيشتر و ثبت سفارش به سايت پنجره دوجداره مراجعه كنيد.